5 תשובות
שואל השאלה:
להראות לה שאני מקנא או להגיד לה "וואי בהצלחה"?
להראות לה שאני מקנא או להגיד לה "וואי בהצלחה"?
תגיד לה בהצלחה ותנסה להתקדם, אם זה מה שהיא רוצה שתרגיש, קנאה, אל תתן לה את זה. לא מכבד שלה
שואל השאלה:
היא מדברת יבש כזה אבל צחקנית כזה.. ואמרה לי שהיא התקדמה, ואני אמרתי לה שלא כל כך אבל תמיד אפשר להיות חברים ולדבר.. היא אמרה נכון וזה.. אבל מה האינטרס אם היא אומרת שפגעתי בה ויש לה מישהו אחר מה הקטע להמשיך לדבר איתי ?
היא מדברת יבש כזה אבל צחקנית כזה.. ואמרה לי שהיא התקדמה, ואני אמרתי לה שלא כל כך אבל תמיד אפשר להיות חברים ולדבר.. היא אמרה נכון וזה.. אבל מה האינטרס אם היא אומרת שפגעתי בה ויש לה מישהו אחר מה הקטע להמשיך לדבר איתי ?
אולי רוצה לעורר בך קנאה
אולי היא מתחרטת או מתגעגעת אליך ורוצה לראות אם אתה עדיין בעניין
באותו הנושא: