5 תשובות
זה סימן שאין לך אינטרנט
שואל השאלה:
אם לא היה לי אינטרנט לא יכלתי להתחבר לפה לול
אם לא היה לי אינטרנט לא יכלתי להתחבר לפה לול
אנונימי
לכבות ולהדליק את האינטרנט?
תנסי לעשות הפעלה מחדש או לכבות ולהדליק את הפלאפון
וואי גם לי
באותו הנושא: