5 תשובות
זה סימן שאין לך אינטרנט
שואל השאלה:
אם לא היה לי אינטרנט לא יכלתי להתחבר לפה לול
אנונימי
לכבות ולהדליק את האינטרנט?
תנסי לעשות הפעלה מחדש או לכבות ולהדליק את הפלאפון
וואי גם לי