7 תשובות
לא רק אותך
כן זה קצת מעצבן...פשוט מתנה הבאה אל תשקיעי...מקווה שהוא יבין את המסר
תכלס מעצבן
יש אנשים שלא ככ יודעים לקלוע לטעם ולהשקיע... זה לא מכוונה רעה פשוט אין להם ככ רעיונות אולי או יכולת(כלכלית) להשקיע כמו שאת.
בכול אופן אני מציעה לך כשאת נותנת מתנה למישהו תבואי בגישה של נטו לתת ולשמח את הצד השני ולשמוח מיזה שגרמת למישהו אחר לחייך. כי לצפות יכול להיות מאכזב וזאת לא המטרה של נתינת מתנה
בכול אופן אני מציעה לך כשאת נותנת מתנה למישהו תבואי בגישה של נטו לתת ולשמח את הצד השני ולשמוח מיזה שגרמת למישהו אחר לחייך. כי לצפות יכול להיות מאכזב וזאת לא המטרה של נתינת מתנה
שואל השאלה:
אבל שזה חבר הכי טוב והוא כן יודע מה אני אוהבת , ולא נראה לי שהמצב הכלכלי שלו גרוע אני כזה רק אומרת
אבל שזה חבר הכי טוב והוא כן יודע מה אני אוהבת , ולא נראה לי שהמצב הכלכלי שלו גרוע אני כזה רק אומרת
אנונימית
אני אגיד לך מה יותר מעצבן.
יותר מעצבן שאת נותת לחברות הטובות של מתנה ביומלדת שלהם והם לא מחזירות לך בום הולדת בכלל
יותר מעצבן שאת נותת לחברות הטובות של מתנה ביומלדת שלהם והם לא מחזירות לך בום הולדת בכלל
העיקר זאת הכוונה.
(זה באמת מעצבן)..
אבל אולי אין לו כסף,או לכי תדעי ...
(זה באמת מעצבן)..
אבל אולי אין לו כסף,או לכי תדעי ...