27 תשובות
מה הקשר בין הדברים
הם ישראלים יהודים והם רוצים וצריכים לתת חלק
הם ישראלים יהודים והם רוצים וצריכים לתת חלק
כי הם יהודים והם אזרחי מדינת ישראל ויש דבר כזה שנקרא חוק גיוס חובה -,-
כי הם חייבים, יהודים חייבים
חוץ מזה גם אם הם לא אז הם ישראלים והם גדלו פה והם אוהבים את ישראל אז למה לא לתרום
אני לא חייבת להתגייס וגם סובלת מגזענות (לא כמו אתיופים אבל עדיין) ואני רוצה להתגייס, זה לא קשור
חוץ מזה גם אם הם לא אז הם ישראלים והם גדלו פה והם אוהבים את ישראל אז למה לא לתרום
אני לא חייבת להתגייס וגם סובלת מגזענות (לא כמו אתיופים אבל עדיין) ואני רוצה להתגייס, זה לא קשור
לא יודע לגבי האחוזים..
בכל מקרה, הם כנראה אזרחים טובים, רוצים לתרום, לא רוצים להיות חריגים, ועל סירוב להתגייס נכנסים לכלא, הם עושים טובה לעצמם ולמדינה.
בכל מקרה, הם כנראה אזרחים טובים, רוצים לתרום, לא רוצים להיות חריגים, ועל סירוב להתגייס נכנסים לכלא, הם עושים טובה לעצמם ולמדינה.
אממ חוק גיוס חובה
עזוב את זה, אנחנו יהודים למה שלא נתרום למדינה?
עזוב את זה, אנחנו יהודים למה שלא נתרום למדינה?
^^ למה אתה מדבר עליהם כאילו הם לא שייכים
הם אשכרה יהודים וחלק מהמדינה שלנו בדיוק כמוך
זה כמו שתגידו סתם דוגמה על מרוקאים במדינה זה בסהכ עדה
מה הקשר לכתוב זה שהם אזרחים טובים ורוצים לתרום
הם אשכרה חייבים אין להם אפשרות שלא בדיוק כמו כל אזרח שמגיע לגיל 18 (לא מדברת על סיבות אישיות)
הם אשכרה יהודים וחלק מהמדינה שלנו בדיוק כמוך
זה כמו שתגידו סתם דוגמה על מרוקאים במדינה זה בסהכ עדה
מה הקשר לכתוב זה שהם אזרחים טובים ורוצים לתרום
הם אשכרה חייבים אין להם אפשרות שלא בדיוק כמו כל אזרח שמגיע לגיל 18 (לא מדברת על סיבות אישיות)
חוק גיוס חובה..
חוץ מזה כמו בכל עדה יש את אלה שרוצים לתרום
חוץ מזה כמו בכל עדה יש את אלה שרוצים לתרום
כדי שאחר כך אותם גזענים לא יגידו "הם אפילו לא משרתים בצבא" כך או כך יהיה גזענות זה לא קשור אחד לשני.
אני רוצה לשרת כדי לתת את חלקי למדינה הזאת וזאת חוויה בפני עצמה,זה עוד וי בחיים.
אני רוצה לשרת כדי לתת את חלקי למדינה הזאת וזאת חוויה בפני עצמה,זה עוד וי בחיים.
אנונימית
תפסיקו להגיד למה דווקא אתיופים הוא צודק הוא התכוון שהאתיופים עברו מלא גזענות ולמה להם לתרום למדינה .
ואני אמור להתגייס אבל אני בתהליכים להוציא פטור לא מוכן לתרום למדינה שאכלתי ממנה זין מלא
ואני אמור להתגייס אבל אני בתהליכים להוציא פטור לא מוכן לתרום למדינה שאכלתי ממנה זין מלא
אנונימי
צודק. זה כי אנחנו פראיירים
משרתים מדינה שבועטת בנו בכל מקום אפשרי
משרתים מדינה שבועטת בנו בכל מקום אפשרי
אנונימית
כי אכפת להם... וכי הם יותר חכמים ממך כנראה אז הם מבינים שלא משנה מה הם עברו ומי עשה להם מה הם חיים היום אך ורק בזכות חיילי צהל היקרים שלנו
אנונימית רוצה נתחתן?
זה אני עם הפטור
זה אני עם הפטור
אנונימי
לא רק
אנונימי
בצבא מה תהיה הסיבה יש לי ואני כבר בתהליכים אבל באמת ? הסיבה זה זה מה שאמרתי למעלה
אנונימי
חייבים.
הם לא טסים כי אין להם כל כך אפשרויות כסף
אנונימי
כל האתיופים שאני מכיר שגרים בוילות טיסם כל חודש זה לא קשור לאהבת הארץ
אנונימי
^^^לאו דווקא, הם לא טסים כי הם אוהבים לטייל בארץ.
אני מכירה משפחה של אתיופים שתאמין לי לא חסר להם כסף בכלל והם עושים הרבה טיולים בארץ אבל בחיים לא טסו לחול.
כל החברים האבשה שלי תמיד אומרים לי שהם בוחרים לא לטוס לא בגלל המצב הכלכלי.
אני מכירה משפחה של אתיופים שתאמין לי לא חסר להם כסף בכלל והם עושים הרבה טיולים בארץ אבל בחיים לא טסו לחול.
כל החברים האבשה שלי תמיד אומרים לי שהם בוחרים לא לטוס לא בגלל המצב הכלכלי.
אנונימית
אנונימי אתה חי בסרט שאין לנו כסף לטוס
תראו אותו, עבד כי ימלוך את ההתנשאות שלך תוריד ומהר כי אין לך על מה.
תראו אותו, עבד כי ימלוך את ההתנשאות שלך תוריד ומהר כי אין לך על מה.
אנונימית
^^^אנונימית מלא אתיופים טסים כמו כל אזרח אחר במדינה הזאת.. והמבוגרים גם טסים במיוחד לאתיופיה
אנונימית
חחח לקנות לי אני לא חושב חמודה עפת גבוה נשמה
אנונימי
ומה קשור לא טסים כי הם אוהבים תארץ אז המרוקאים הרוסים שטסים לא אוהבים תארץ אתה בא להגיד?
אנונימי
כי חשוב עדיין לתרום למדינה
תעני לי איך הגעת לכל השאלות על אתיופים? בשנייה ענית על 10 איך זה אפשרי זה היה מפעם
אנונימי
לול למה שלא יהיה לנו כסף לטיסות? אני יכולה לקנות לך
אתם יודעים שלא כל דבר קשור למדינה נכון?
יש אנשים שאוהבים את ארץ ישראל ורוצים להגן עליה, אני לא אתיופית אבל אתיופים במיוחד נןרא ציונים ואוהבי הארץ גדלתי בסביבה של אתיופים והם כמעט ולא טסים רק יוצאים לטיולים בנופים של המדינה..
פשוט ציונים נורא
יש אנשים שאוהבים את ארץ ישראל ורוצים להגן עליה, אני לא אתיופית אבל אתיופים במיוחד נןרא ציונים ואוהבי הארץ גדלתי בסביבה של אתיופים והם כמעט ולא טסים רק יוצאים לטיולים בנופים של המדינה..
פשוט ציונים נורא
אנונימית
באותו הנושא: