11 תשובות
פיקס ודלתא
אני משתמשת בעלים
אני קונה בהלבשה התחתונה של אמריקן איגל (ארי).. יש להם קבוע מבצע של ארבע במאה אבל בחנויות עודפים שלהם יש עשר במאה ואמנם קשה למצוא שם כי זה תמיד מבולגן זה ממש שווה את זה! התחתונים שלהם יפים ממש וגם נוחים ברמות
שואל השאלה:
וואי תודה
איפה העודפים? באינטרנט?
אנונימית
שואל השאלה:
או חנות פיזית
אנונימית
חנות פיזית, יש כמה בארץ. את יכולה לבדוק איפה ההכי קרובה אלייך באינטרנט
שואל השאלה:
תודה!
אנונימית
בכיף אהובה❤
ביגוד
הכי איכותי וזול שיש באמת.
שואל השאלה:
תודה!
אנונימית