9 תשובות
כן
לא. לא זכיתי להיות מיעוט נרדף רק בגלל איזו תווית ששמו לי כשנולדתי ואני אפילו לא מאמינה בדת הזאת! לדעתי, אנחנו צריכים לבחור את הדת שאנו מאמינים בה ולא פשוט להיוולד לתוך דת מסוימת..
אנונימית
יש איזה כיף לי
כן ברור
אנונימית ^^^
זה המצב כרגע, את תמיד יכולה לבחור את הדת שלך, אף אחד לא מכריח אותך להשאר תחת הטייטל יהודיה.
זה המצב כרגע, את תמיד יכולה לבחור את הדת שלך, אף אחד לא מכריח אותך להשאר תחת הטייטל יהודיה.
^אני אתיאסטית ומעדיפה להיות חסרת דת רק שאין כזה דבר;)
אנונימית
לא
בטח שזכיתי!
מלא אנשים שונאים אותי , אני נמצא במדינה שחצי מהעולם שונא, אני גר בבית מסורתי בו אסור לי לאכול כל סוג של אוכל טעים, יש לנו חגים חרא, כשהייתי בן 8 ימים פאקינג הורידו לי חלק מהז*ן, והדובדבן שבקצפת, פאקינג הורידו לי חלק מהפאקינג זין כשהייתי תינוק ואז הרבי פאקינג מצץ לי.
לא, ממש לא זכיתי
מלא אנשים שונאים אותי , אני נמצא במדינה שחצי מהעולם שונא, אני גר בבית מסורתי בו אסור לי לאכול כל סוג של אוכל טעים, יש לנו חגים חרא, כשהייתי בן 8 ימים פאקינג הורידו לי חלק מהז*ן, והדובדבן שבקצפת, פאקינג הורידו לי חלק מהפאקינג זין כשהייתי תינוק ואז הרבי פאקינג מצץ לי.
לא, ממש לא זכיתי
באותו הנושא: