4 תשובות
לצערי ולצערך אין דרך לשכוח
לשים פס ואז כשאת עושה פאדיחות זה לא מרגיש כמו פאדיחות
בקיצור תהיי בצ'יל הכל טוב
פדיחות לא מפסיקים לעשות אנחנו לומדים לא לעשות אותם אחרי שאנחנו עושים אותם, ובשביל לשכוח תרפי ותחשבי על העתיד אין לך מה להתמקד על דבר שכבר קרה.
תלמדי לא להחמיר עם עצמך
ותביני שזה בסדר לטעות
מעבר לזה כאשר את עושה משהו תעשי את זה לאט ומתוך מחשבה יותר (ולא ממקום של פזיזות)
גם לטעות בכוונה זה תרגיל בפסיכולוגיה שיעזור לך לקבל עוצמה
תכירי בכך שאת אחלה !!
חוץ מזה אין אדם שהוא חס מטעויות בעולם הזה

כל טוב יקרה