5 תשובות
נפשית,
אנשים בוגרים הם לפעמים ממש עצובים ומרגישים רע לגבי עצמם.
הם מלאים בלחצים וציפיות ומחשבות על המעשה הבא שלהם.
חברתית,
דמויות בוגרות הן לקוחות כדמויות "מתנשאות" או "משוויצות" באינטלגנציה שלהם. זה די עצוב אם תשאלי אותי.
פיזית,
אין הבדל בין אנשים בוגרים ללא בוגרים.

עריכה: אה התכוונת לדמות מבוגרת בגיל?
4AM
שואל השאלה:
חחח כן התכוונתי זקנים יענו
אנונימית
נפשית,

הם די בודדים, קשה להם להתחבר אל הדור הטכנולוגי בגלל חוסר הידע שלהם בדבר, כדאי לתת להם ממש הרבה תשומת לב, הם עברו הרבה דברים בחיי שלהם.

חברתית,

הזכרתי בפסקה הראשונה את הנקודה הראשית.
הם די בודדים וקשה להם להתחבר לדור הטכנולוגי.

פיזית,

לא חסר להם, בעיות בלב, חוסר בפעילות גופנית, חוסר בסידן, בעיות בשיניים..
הגוף שלהם מבוגר אחרי הכול.
4AM
שואל השאלה:
תודה רבה על העזרה!!
אנונימית
התמודדות של קשישים :
נפשית- לעיתים הם חוזרים להיות ילדותים ומרוכזים בעצמם, הם כבר לא שולטים בחייהם כמו פעם, ולעיתים תלויים במטפל, בילדים שלהם וכו'.
חברתית- חלק מחבריהם חולים או נפטרו, עלולה להיות בדידות .
פיסית- הגוף כבר לא מה שהיה פעם, יש קושי , לעיתים כאבים ומחלות.