9 תשובות
עצוב... ברור שיש הבדל. אבל זה חובה על פי ההלכה לשים צסכה בבחינת ונשמרתם מאוד לנפשותיכם" אז קל וחומר שעל נפש האחר. כי אתה אף פעם לא יכול לדעת אם אתה נשא או לא. אז לשים מסכה בחוץ זה בסיסי, גם אם אתה חושב שאתה תעבור את זה חלק אז תחשוב על המשפחה שלך ותשים בשבילם.
כן יש הדבל
אבל זה באמת עצוב שאנשים לא שמים על ההנחיות ואחרי זה מתלוננים על הקורונה
יש נורא הרבה אגואיסטים
אני כל כך מבינה אותך . גם אני ש ו נ א ת אותם .
יש הבדל אבל עדיין הם מסכנים את הציבור והלוואי ויעלו את הדוח להרבה יותר כסף כדי שאנשין יפחדו יותר .
שואל השאלה:
לדעתי צריך מאסר עולם לאנשים שלא עוטים מסכה. הם אנשים שאני לא רוצה שום קשר איתם (בלשון המעטה)
אנונימי
שואל השאלה:
אם הייתי קובע את החוקים במדינה היו 0 נדבקים היום.
אנונימי
לא זה הגזמה חח מאסר עולם
צריך פשוט עלות לאנשים את המודעות
חחחלחחח אם היית קובע את החוקים כולם היו בכלא
הישראלים שמים ז*ן על הכללים
כן. יש הבדל.