34 תשובות
רציני??
אתם בסדר כולכם לא הבנתי מה קרה שם
אנונימית
שואל השאלה:
שברתי לה את הרגל
שברתי לה את הרגל
אנונימי
שואל השאלה:
היא פשוט קרעה את כל זבל שקית וכל זבל נפל בבית והתחלתי לנקות ושרטה את אחשלי בכל הידיים אז התעצבנתי
היא פשוט קרעה את כל זבל שקית וכל זבל נפל בבית והתחלתי לנקות ושרטה את אחשלי בכל הידיים אז התעצבנתי
אנונימי
חחחחחח אין לי כוח לסטיפס בשעות האלה
אנונימית
שואל השאלה:
זה רציני
זה רציני
אנונימי
אמאלה למה קח אותה אז לוטרינר או משהו
אתם ברצינות מאמינים
חחחח שברתי לה את הרגל
חחחח שברתי לה את הרגל
אנונימית
שואל השאלה:
כן היא לא יכולה ללכת
כן היא לא יכולה ללכת
אנונימי
שואל השאלה:
מה למה היא הפכה לי את כל בית
מה למה היא הפכה לי את כל בית
אנונימי
חחחחחח אז אתה לא חושב על במקום לשאול שאלות ללכת לוטרינר?
בפאם טרי ישר מהתנור והנה הילדים מאמינים לזה ולוקחים לאכול.
למה אתם מאמינים לשיט הזה????
למה אתם מאמינים לשיט הזה????
שואל השאלה:
זה לא ספאם תפסיקו יאו אני מחר אקח אותה כרגע לילה מה יש לכם
זה לא ספאם תפסיקו יאו אני מחר אקח אותה כרגע לילה מה יש לכם
אנונימי
שואל השאלה:
למה אתם חושבים שזה ספאם ?
למה אתם חושבים שזה ספאם ?
אנונימי
שואל השאלה:
הייתם אצלי בבית שתגידו שזה ספאם
הייתם אצלי בבית שתגידו שזה ספאם
אנונימי
כי שה טיפה אבל רק טיפה לא הגיוני, מאמי תספר משהו קצת יותר אמין!
תיקח אותה לוטרינר מחר
^^^ בדרך כלל עושים ספאם באינטרנט
אתה יודע.....
אתה יודע.....
שואל השאלה:
אז מה זה קשור אלי?
אז מה זה קשור אלי?
אנונימי
מה .... תמסור אותה לאימוץ אם זה אמיתי ותעשה טובה בבקשה, אל תגדל חיות אם אתה לא יודע איך להתייחס אליהם או אם אין לך סבלנות..
שואל השאלה:
שברתי
שברתי
אנונימי
אין לך לב?
שואל השאלה:
כי היא הפכה את כל בית ושרטה את אחי בידים אבל רשמתי שהרגשתי רע אחרכך
כי היא הפכה את כל בית ושרטה את אחי בידים אבל רשמתי שהרגשתי רע אחרכך
אנונימי
למה שתעשה דבר כזה , אם היא שורטת פשוט להוציא אותה או להביא אותה למישהו שיטפל בה .. למה בעטת בה?? תיקח אותה מהר לוטרינר ותטפל בה
מגיע לך תרגיש רע.
עשית משהו נורא
מגיע לך תרגיש רע.
עשית משהו נורא
אומייגד אתה אמיתי!? אימלה אתה לא נורמאלי
את לא בסדר בנפשך. לכי תטפלי בעצמך!
מהה? באמת הרגת אותה?
אידיוטים, זה ספאם
חחח, ^^ אידיוטים
מאיפה לכם ? אם זה באמת איכשהו נכון? לכו תדעו לא חסר מפגרים שמתעללים בחיות
אז הרגת אותה או רק שברת את הרגל שלה?
זה ממש לא בסדר
תגיד אתה רציני?
ככה אתה מתייחס לחתולה שלך?
עדיף שתמסור אותה לאימוץ ושמישהו אחר יאמץ אותה ויתייחס אליה כמו שצריך ולפחות לא יתייחס אליה ככה
קח אותה לוטרינר מהר
תגיד אתה רציני?
ככה אתה מתייחס לחתולה שלך?
עדיף שתמסור אותה לאימוץ ושמישהו אחר יאמץ אותה ויתייחס אליה כמו שצריך ולפחות לא יתייחס אליה ככה
קח אותה לוטרינר מהר
אני יודע שעבר מלא זמן מהוידוי הזה אבל אני חייב להגיד אתה פשוט מנייאק
אגב סטיפס יזמינו לך משטרה
אנונימית
באותו הנושא: