9 תשובות
טוב
הייתי אומר לסאסקה שאני מצטער
תחנקו
אנונימי
חח חח חח ביי^ מתה
אנונימית
הייתי אומרת לכל האיידולים שלי saranghae (אני אוהב/ת אותך בקוריאנית, וזה נחשב מילה אחת מיפ)
לול איטאצי אני מתה ואני אומר משפט לא מילה אני אוהבת אותך הינאטה(הינאטה מנארוטו לא הינאטה מהייקיו)
אוהבת - למשפחה שלי
כ*סעמק
אנונימית
תמותו
באותו הנושא: