תשובה אחת
אם לא רחוק לך מדי יש בבית שמש מישהו שקוראים לו רועי אני עשיתי אצלו את הקעקוע שלי הוא מדהים את יכולה לקבוע איתו פגישה בקטע של מהיום להיום וגם ביום שהוא עשה לי את הסקיצה אמרתי שאני אוהבת את זה ועשיתי את הקעקוע אצלו כלומר מבחינתו אם את סגורה על הקעקוע יאללה בוא נסגור את העניין ותעשי אותו והוא מדהים באמת מדהים
Bay