13 תשובות
זה מראה *הודעה זו נמחקה* וי אחד זה אומר שהוא עוד לא ראה
אין לו ווי פיי
שואל השאלה:
שתי וויאים אפורים מראים שהוא לא ראה לא?^^
אנונימי
שואל השאלה:
שלחתי לו הודעה ב 21:05 ועד עכשיו יש וי אחד הבעיה אצלי או אצלו?
אנונימי
אצלו. זה אומר שההודעה לא התקבלה, שזה אומר שהטלפון שלו או כבוי או בלי אינטרנט
שואל השאלה:
נשלח סוף סוף
אנונימי
שואל השאלה:
אבל הוא עדיין לא התחבר לווטסאפ
אנונימי
שואל השאלה:
עדכון: עכשיו הוא קרא
אנונימי
אוךי אין לו קליטה?
בעיקרון הוא לא אמור לראות אותה
אבל כמה פעמים זה קרה לי ואנשים ראו את ההודעה לא יודע איך
זה אומר שכנראה הוא נמצא על מצב טיסה/טלפון כבוי וכדומה
אני חושבת שזה מראה שמחקת