9 תשובות
כי זה קרינג'י ומביך
אנונימי
כי אנשים חושבים שזה מוזר
שואל השאלה:
כן אולי
אבל זה ממש מוגזם מאחלים מוות לאותם אנשים
רק בגלל תחפושת יש הייט כלכך?
אחותי זה האינטרנט, יאחלו מוות לכל אחד
אנונימי
את צודקת
שואל השאלה:
ראיתי בסרטון אחד של אחת בחול שמישהו כתב
"שהם נמשכים לחיות,רוצחים כלבים בשביל פרווה,אונס חיות"
איך זה קשור דפאק;-;
כי יש אנשים בfurry fandom שאשכרה קיימו יחסי מין עם חיות... זה לא סתם שמועה
אנונימי
אני יכולה להבין שאנשים חושבים שזה מוזר אבל התגובות האלה באמת ממש לא במקום
שואל השאלה:
לול
המקללת של סטיפס