9 תשובות
כי זה קרינג'י ומביך
אנונימי
כי אנשים חושבים שזה מוזר
שואל השאלה:
כן אולי
אבל זה ממש מוגזם מאחלים מוות לאותם אנשים
רק בגלל תחפושת יש הייט כלכך?
כן אולי
אבל זה ממש מוגזם מאחלים מוות לאותם אנשים
רק בגלל תחפושת יש הייט כלכך?
אחותי זה האינטרנט, יאחלו מוות לכל אחד
אנונימי
את צודקת
שואל השאלה:
ראיתי בסרטון אחד של אחת בחול שמישהו כתב
"שהם נמשכים לחיות,רוצחים כלבים בשביל פרווה,אונס חיות"
איך זה קשור דפאק;-;
ראיתי בסרטון אחד של אחת בחול שמישהו כתב
"שהם נמשכים לחיות,רוצחים כלבים בשביל פרווה,אונס חיות"
איך זה קשור דפאק;-;
כי יש אנשים בfurry fandom שאשכרה קיימו יחסי מין עם חיות... זה לא סתם שמועה
אנונימי
אני יכולה להבין שאנשים חושבים שזה מוזר אבל התגובות האלה באמת ממש לא במקום
שואל השאלה:
לול
המקללת של סטיפס
לול
המקללת של סטיפס
באותו הנושא: