3 תשובות
כל המשפחה הייתה בחופשה בפאלם ספרינגס ממש קצת לפני שהתחילה הקורונה. קיילי וקורי חזרו בערב השני וקנדל רצתה לחזור איתם , ואז אחרי שהם היו במועדון קנדל באה איתם ואחרי כמה זמן קיילי הייתה צריכה לשירותים והם עצרו, ואז קנדל אמרה לקיילי "שאני אתן לנהג את הכתובת שלי כדי שיידע איפה להוריד אותי ?" ואז קיילי אמרה לה "אני ממש לא מורידה אותך בבית אני לא הסכמתי לזה" והן התחילו לריב בצעקות, וזה גם הגיע לזה שקיילי הצמידה את העקב שלה לגרון של קנדל וקורי לא התנהג כמו מבוגר אחראי ופשוט ישר תפס את הצד של קיילי. אח"כ קיילי וקורי פשוט נטשו את קנדל בתחנת דלק והבנות אספו אותה עם הרכב.
שואל השאלה:
אני מתה
צרות של עשירים
באיזה צד את?
אני חושבת שאני בצד של קנדל כי קיילי יודעת שיש לקנדל חרדות בנושא הזה והיא בכל זאת עשתה מה שעשתה וקורי בכלל הוא פשוט רצה להביא לקנדל אוטו לבד וכאילו למה שהיא תסע הביתה לבד כשהיא יכולה איתם ומקסימום יבוא אוטו לאסוף אותה מהבית של קיילי לבית שלה וקורי פשוט תפס את הצד של קיילי כמו מגעיל ולא התנהג כמו הבוגר בסיטואציה
וכן זה צרות של עשירים זה פיפי