7 תשובות
מה
כי זה כיף כפרע
אנונימי
כי זה כאילו חמוד כזה שהוא גדול יותר ובלהבלה...
מסכימה,יש פן חמוד אבל זה התרגיל הכי שחוק בספר,קלישאת הקלישאות יש שיאמרו
מסכימה,יש פן חמוד אבל זה התרגיל הכי שחוק בספר,קלישאת הקלישאות יש שיאמרו
אממ תלוי בסיטואציה, נגיד אני וחבר טוב שלי השוונו פעם סתם לצחוקים כזה אבל על סיטואציות אחרות אני לא סגורה על זה
כי הם מרגישים גברים
אני יודעת לאיזו תשובה את מצפה וזאת חארטה הבנים לא באמת עושים את זה
אנונימית
שואל השאלה:
^ חחח בטיק טוק ראיתי סירטון בכשר לזה
^ חחח בטיק טוק ראיתי סירטון בכשר לזה
באותו הנושא: