3 תשובות
סיפרתי לאמא שלי לפני כי אני גרה איתה והיא עזרה לי להתמודד עם הלחץ.
לאבא שלי סיפרתי אחרי הטסט.
סיפרתי לאמא שלי ולאחותי על הטסט רק ואז לכולם סיפרתי אחרי שעברתי כי לא רציתי להלחיץ את עצמי יותר.
סיפרתי