8 תשובות
אין
אין הבדל יותר נוח לכתוב מזה
מה זה, זה של חכמים
ומזה של עצלנים
אין הבדל
ומזה של עצלנים
אין הבדל
שואל השאלה:
כע
כע
זה כאילו מי-זה אבל לא כותבים את זה ככה
למשל; ממש לא אכפת לי מזה.
למשל; ממש לא אכפת לי מזה.
שאומרים מה זה מתכוונים למשהו מסויים.
אין
יותר נכון לכתוב מה זה
יותר נכון לכתוב מה זה
בלאמי בלייק החתיך
באותו הנושא: