6 תשובות
באירופה יש איחוד אירופאי שכולל את מרבית מדינות אירופה. אז הכוונה באזרחות אירופאית זה שיש אזרחות באיחוד האירופי. את יכולה לעבור למדינות אחרות איך שאת רוצה ולגור שם אם את רוצה.
באמריקה- זה לא לגמרי ככה. מי שיש לו אזרחות בארצות הברית לא יכול ללכת ולשהות בקנדה או מקסיקו כאילו הוא תושב שם כי הוא לא. אפילו שזאת אותה יבשת
ארצות הברית זה איחוד של 52 מדינות אז אם יש לך אזרחות זה לכל המדינות ואפשר לעבור לגור במדינה אחרת שם אם בא לך בלי בעיות.
אז בהתחשב בזה שאסיה מלאה במדינות עם תרבויות מאוד מאוד שונות ואין שום איחוד כלשהו, אז למה שזה יעבוד?
באמריקה- זה לא לגמרי ככה. מי שיש לו אזרחות בארצות הברית לא יכול ללכת ולשהות בקנדה או מקסיקו כאילו הוא תושב שם כי הוא לא. אפילו שזאת אותה יבשת
ארצות הברית זה איחוד של 52 מדינות אז אם יש לך אזרחות זה לכל המדינות ואפשר לעבור לגור במדינה אחרת שם אם בא לך בלי בעיות.
אז בהתחשב בזה שאסיה מלאה במדינות עם תרבויות מאוד מאוד שונות ואין שום איחוד כלשהו, אז למה שזה יעבוד?
אנונימית
אין כזה דבר אזרחות אסיאתית, וגם טכנית אין כזה דבר "אזרחות אמריקאית" זה פשוט כינוי של אזרחות של ארצות הברית.
ובאירופה גם, אין כזה דבר אזרחות אירופאית, פשוט יש איגוד של מדינות שם, וכל מי שיש לו אזרחות של אחת מהמדינות האלו (זה לא כולם, אנגליה עכשיו כבר לא לדוגמא) אז יש לו "אזרחות אירופאית" שזה פשוט אזרחות רגילה ונפרדת של כל מדינה, אבל שנותנת זכויות נוספות בכל האיגוד של המדינות הזה (שנקרא "האיחוד האירופי")
ובאירופה גם, אין כזה דבר אזרחות אירופאית, פשוט יש איגוד של מדינות שם, וכל מי שיש לו אזרחות של אחת מהמדינות האלו (זה לא כולם, אנגליה עכשיו כבר לא לדוגמא) אז יש לו "אזרחות אירופאית" שזה פשוט אזרחות רגילה ונפרדת של כל מדינה, אבל שנותנת זכויות נוספות בכל האיגוד של המדינות הזה (שנקרא "האיחוד האירופי")
אנונימי
לאירופה יש את הeuropean union, לאמריקה יש את ארצות הברית (שאומרים אזרחות אמריקאית מתכוונים בדרך כלל לארצות הברית, זה לא שכל תושב אמריקה מקבל ארחות אמריקאית של ארצות הברית, מקסיקו לדוגמא בעלי אזרחוץ מקסיקנית), לאסיה אין איחוד מסויים.
אבל כן לרוב הישראלים יש אפשרות להשיג דרכון אירופאי או אמריקאי, אישית יד לי אפשרות לאזרחות פורטוגלית ואזרחות רומנית, שני אלו יזכו אותי באזרחות אירופאית דכן שתי מדינות אלו משתתפות בeu
אבל כן לרוב הישראלים יש אפשרות להשיג דרכון אירופאי או אמריקאי, אישית יד לי אפשרות לאזרחות פורטוגלית ואזרחות רומנית, שני אלו יזכו אותי באזרחות אירופאית דכן שתי מדינות אלו משתתפות בeu
לאירופה יש את "האיחוד האירופי", אמריקה זה (סוג של) איחוד גם כן אך לאסיה אין איחוד שכזה.
כי אף יהודי לא בא מאסיה, אולי יש כאלו שבאו מקזחסטן, טג'יקסטן וכו
כי זה לא דבר?
באותו הנושא: