6 תשובות
כן מעל 75$ לוקחים מכס , כנראה בסביביות ה 400-500 שקל
יכול להיות
יש הרבה שמזמינים במחירים האלה ולא נתקע להם
יש הרבה שמזמינים במחירים האלה ולא נתקע להם
הזמנת הרבה...
ולשאלתך כן.
ולשאלתך כן.
אני הזמנתי ולא היו בעיות במכס
סיכוי גדול שכן
הגזמת
נראה לי שכן
למה הזמנת בכזה הרבה היית מחלקת את זה ל2 קניות
נראה לי שכן
למה הזמנת בכזה הרבה היית מחלקת את זה ל2 קניות
באותו הנושא: