15 תשובות
מה
אל תשימי איפור תיהיה טבעית זה הכי יפה
מבטיחה
ואם את רוצה ממש אז תשימי איפור טבעי שזה באמת הכי יפה
שואל השאלה:
אני יודעת תודה פשוט זה יקח לי מלא זמן עד שאצליח לאפר את עצמי יפה ולהיראות מהממת ):
אנונימית
תחפשי מדריכי איפור
בטוחה שאת כבר מהממת
שואל השאלה:
חחח תודה ❤❤ אני יפה אני יודעת פשוט באלי להיות יותר יפהה וגם יש לי אקנה אז אני חייבת להתאפר אחרת אראה זוועה
אנונימית
מבינה אותך
אני יגיד לך איך אני מתאפרת לפי הסדר:
1.קונסילר
2.מייקאפ
3.פודרה (שיטת האפייה)
4.ברונזר (לשים כמו הספרה 3 בצידי הפרצוף)
5.היילטר טיפה באף בקצה
6.סומק/טינט אם את אוהבת
7.מסקרה ואם את רוצה גם איילנר אבל לא חייב
8.עיפרון/אודם אבל אם את אוהבת את הצבע שפתיים שלך שימי גלוס שקוף
וזהו
אם את רוצה לדעת להתאפר תחפשי מדריכי איפור
ממליצה לך לקנות איפור בבלייק פרידיי
יש מלא מבצעים
אני תמיד קונה מאייל מקאיג
אבל יש גם מבצעים בסופר פארם ב10-11 זה מחר
אנונימית
שואל השאלה:
מתי זה הבלאלק פריידי ?
עריכה : רק עכשו קראתי תסוף של מה שכתבת וראיתי חחח
אנונימית
מ10.11-11.11 זה על חברות ישראליות

חברות לא ישראליות ב27.11
אנונימית
שואל השאלה:
סבבה תודה
אנונימית
תראי הרבה סרטונים ביוטיוב תלמדי טכניקות של טשטוש והצללות וכל מיני
זה לא מסובך כשאת מכירה את הטכניקות
שואל השאלה:
ואין לי חברות/ אמא שיכולות לעזור
כאילו יש לי אבל לא מבינות באיפור
אנונימית
שואל השאלה:
תודה ❤
אנונימית