29 תשובות
וואלה לא
כןן
אני אישית פחות מתחבר
נראית קטלנית.
אנונימי
שואל השאלה:
יש גם של אריה בכחול ככה ושל קוף בשחור
רציתי את האריה בשחור אבל אין ואת הקוף לא אהבתי
יש גם של אריה בכחול ככה ושל קוף בשחור
רציתי את האריה בשחור אבל אין ואת הקוף לא אהבתי
אנונימי
שואל השאלה:
זה המסיכות של גורין כמו הכובעים
זה המסיכות של גורין כמו הכובעים
אנונימי
אמאלה מיוחדד כ'כ יש גם לבנות??
שואל השאלה:
איך זאת?
איך זאת?
אנונימי
שואל השאלה:
זה unisex
זה unisex
אנונימי
לא
הייתי חושבת שאתה יצור
כנל אם בת הייתה לובשת את זה
המסיכה השנייה עוד איכשהו סבילה, אבל עשיין לא ממש. יש במסיכות האלו משהו שאני לא מתחברת
הייתי חושבת שאתה יצור
כנל אם בת הייתה לובשת את זה
המסיכה השנייה עוד איכשהו סבילה, אבל עשיין לא ממש. יש במסיכות האלו משהו שאני לא מתחברת
אנונימית
תראה את הקןף השחור.
וזה פחות יפה אהבתי ממש את הראשון הוא מתאים גם לבנים וגם לבנות
וזה פחות יפה אהבתי ממש את הראשון הוא מתאים גם לבנים וגם לבנות
^^^זה שזה לא הטעם שלך לא אומר שמי שלובש את זה יצור
לא אמרתי שהוא יצור
אאמרתי שאני אחשוב שהוא יצור
לא אישי נגדו. הוא שאל מה דעתי
אאמרתי שאני אחשוב שהוא יצור
לא אישי נגדו. הוא שאל מה דעתי
אנונימית
שואל השאלה:
כולה מסיכה חברים! קצת סטייל!
כמה כבר אפשר ללכת עם מסיכה של הבית חולים
כולה מסיכה חברים! קצת סטייל!
כמה כבר אפשר ללכת עם מסיכה של הבית חולים
אנונימי
שואל השאלה:
זאת המסיכה של הקוף
זאת המסיכה של הקוף
קישורים מצורפים:
אנונימי
הראשון הכי אהבתי זה גם יפה וגם מצחיק
שואל השאלה:
בסדר, הבנתי את הדעה שלך
תודה
בסדר, הבנתי את הדעה שלך
תודה
אנונימי
שואל השאלה:
אני גם חשבתי ללכת על הראשון, אני גם חייב מסיכת בד גם המסיכה הרגילה עושה פצעים
אני גם חשבתי ללכת על הראשון, אני גם חייב מסיכת בד גם המסיכה הרגילה עושה פצעים
אנונימי
נדירר נודר נדר איזה נדיר זה אשש
איזה סטיילל
כן למה לא
שואל השאלה:
למה גם הכובע הזה אתם חושבים שהוא נשי?
הוא ממש יפה והרבה גברים הולכים איתו
למה גם הכובע הזה אתם חושבים שהוא נשי?
הוא ממש יפה והרבה גברים הולכים איתו
אנונימי
nope
וואיי אחי סטייל אשש
לא 3>
לא
וואו אחי הקוף ממש יפה
אנונימי
לדעתי לא והשאלה אם היא יעילה
שואל השאלה:
חברה מוכרת, נראה לי שיהיה יעיל
חברה מוכרת, נראה לי שיהיה יעיל
אנונימי
באותו הנושא: