3 תשובות
שהיו שניים שהם היו אדומים, אני הייתי אחד מהם לול
התבלבלתי בין הרוצח לנרצח ואז כזה אמרתי בצ'אט שהנרצח הוא הרוצח ואמרו לי כזה "הוא מת.." ואז אמרתי כזה "אה נכון התבלבלתי הרוצח זה..". אבל כמובן זה לא עזר כי כולם הצביעו לי ונדפקתי :)
שטוב שאני לא נופל לטרנד כזה מטופש