תשובה אחת
אני לא במגמת תיאטרון אבל בטוחה שכדי להכנס לדמות צריך לשים אותך בנעליים של הדמות, כאילו אתה זה הוא, אתה הדמות.
לחשוב מה היית מרגיש אם באמת היית עובר את זה, לחשוב שאתה עובר את זה למרות שאתה לא אבל החשיבה הזאת יכולה לעזור לך להכנס לדמות.
מקווה שעזרתי אפילו הכי קצת, פשוט אני לא מבינה בזה אבל אני חושבת שזה יכול לעזור לך.
תשאל את עצמך
מה אם אתה היית הדמות, איך היית מרגיש? איך היית מתנהג?
זה יכול לעזור.
לחשוב מה היית מרגיש אם באמת היית עובר את זה, לחשוב שאתה עובר את זה למרות שאתה לא אבל החשיבה הזאת יכולה לעזור לך להכנס לדמות.
מקווה שעזרתי אפילו הכי קצת, פשוט אני לא מבינה בזה אבל אני חושבת שזה יכול לעזור לך.
תשאל את עצמך
מה אם אתה היית הדמות, איך היית מרגיש? איך היית מתנהג?
זה יכול לעזור.
באותו הנושא: