6 תשובות
האמת שזו דרך טובה לדעתי
היה נחמד ללמוד פחות תלמידים והבנתי ככה יותר את החומר, עכשיו אני לא מבינה כלום
היה נחמד ללמוד פחות תלמידים והבנתי ככה יותר את החומר, עכשיו אני לא מבינה כלום
שואל השאלה:
ומה דעתך ספציפית על הקטע שזה יום כן ויום לא, היה לך יותר טוב ככה מאשר ללמוד 6 ימים בשבוע?
ומה דעתך ספציפית על הקטע שזה יום כן ויום לא, היה לך יותר טוב ככה מאשר ללמוד 6 ימים בשבוע?
אנונימית
לדעתי למידה רגילה הרבה יותר טובה
ברור שכרגע אין אופציה אז בין הזום ללמידה בקפסולות בבית ספר ברור שעדיף קפסולות
עדיף לדעתי בבית ספר
אבל יש כאלה שכן מעדיפים זום
חוץ מסה אני חושבת שהדרך בקפסולות ממש עוזרת בכללי וזה סוג של שיעור פרטי אז זה נחמד רק הקטע של החברים וכל זה מבאס קצת
סורי על החפירה
ברור שכרגע אין אופציה אז בין הזום ללמידה בקפסולות בבית ספר ברור שעדיף קפסולות
עדיף לדעתי בבית ספר
אבל יש כאלה שכן מעדיפים זום
חוץ מסה אני חושבת שהדרך בקפסולות ממש עוזרת בכללי וזה סוג של שיעור פרטי אז זה נחמד רק הקטע של החברים וכל זה מבאס קצת
סורי על החפירה
שואל השאלה:
פעם... עכשיו אנחנו בזום, לומדים כל יום.
פעם... עכשיו אנחנו בזום, לומדים כל יום.
אנונימית
שואלת השאלה התכוונת אליי??
שואל השאלה:
פה התכוונתי לbella swan:
"פעם... עכשיו אנחנו בזום, לומדים כל יום"
פה התכוונתי לbella swan:
"פעם... עכשיו אנחנו בזום, לומדים כל יום"
אנונימית
באותו הנושא: