6 תשובות
זה לא לגיאלים זה ממתי היינו בדור הזה זה כל מי שנולד בשנת 200
2000*
12-18
דור זה 15 שנה
כשמדברים על הדור שלנו זה הילדים שנולדו בין 1995 ל2010
אנונימית
טיפש עשרה כזה