8 תשובות
יש למטה סבוטג ואיפה שאת נמצאת את יכולה לעשות איקס וזה יסגור
אם אין לך את זה אז אתה חבר בצוות אתה לא אימפוסטור
יש למטה בצד ימין כפתור sabotage ותלחצי על נעילת דלתות
איפה שאת עושה את התקלות נגיד o2 וזה אז ליד יש לך סימן של דלתות של כל חדר שאפשר לסגור פשוט לוחצים וזהו
3\
המפה הזאת איפה שצריך "לחבל" בדברים.
בכל חדר יש אפשרות לסגור דלתות או לחבל במשהו בחדר
שואל השאלה:
לתשובה השניה, אני לא סתומה אני יודעת מתי אני אימפסטור וכשאני אימפסטור אין לי את המפה האדומה ההיא עם הסגירת דלתות.
אנונימית
תלחצי על הכפתור בצד ימין למטה ליד הקיל
אז את כנראה חדשה אם את לא יודעת איך לסגור דלתות, זה דבר בסיסי