3 תשובות
שבלי רע, אין טוב
נראלי זה אומר כאילו "לא כאב ולא אהבה" כאילו גשם זה דמעות זאת אומרת כאב ופרחים נותנים למישהו שאוהבים אז זה אהבה
הכוונה היא שלפני שמשהו טוב יקרה לפעמים יקרה משהו רע
בלי כשלונות אין הצלחות
בלי כשלונות אין הצלחות
באותו הנושא: