3 תשובות
לדעתי לא, אבל אם אין לך כח ללכת לנקודת החלוקה של החבילה אז תשדרגי.
אני רוב הפעמים משדרגת כי עכשיו חורף וקר והנקודת איסוף די רחוקה, אם אין לך כוח תשדרגי
באותו הנושא: