התחברות הרשמה

מה אתם חושבים על אנשים שאומרים שgta זה משחק גרוע ?

8 בנובמבר 2020, 14:09
חוות דעתמשחקי מחשבשנאה    
2 תשובות
שזאת דעתם ואני ממש לא מסכים איתם
N
No Sleep
לא מבינים מהחיים שלהם
A
Ahlan
באותו הנושא:
מה אתם חושבים על אנשים שאומרים "בוקר" במקום בוקר טוב?
מה אתם חושבים על האנשים שאומרים שיש קורונה בגלל אנשים שלא שומרים מצוות?
מה אתם חושבים על אנשים שאומרים שהפלות זה רצח?
למה יש אנשים שאומרים שמי שכל היום משחק משחקי וידאו אין לו חיים?
מה אתם חושבים על אנשים שאומרים- כפרה, מאמי ונשמה ?
מה אתם חושבים אל אנשים אתאיסטים שאומרים ג'יזס ואלוהים שישמור?
מה אתם חושבים על אנשים שאומרים "לול"?
מה אתם חושבים על אנשים שאומרים את ה n word
למה כולם באתר הזה שונאים אנשים שאומרים/חושבים שהם נראים טוב?
וואלה מה אתם חושבים על אנשים שאומרים וואלה?
אנשים שאומרים שהפלה זה רצח-למה אתם חושבים ככה?