11 תשובות
כן, הוא הקראש שלי
נופ
.No
כן יש לי
קודם שיהיו לי חברות
זהו.. שאין לי חברים :)
כן אבל אנחנו לא קוראות לזה בשם היא פשוט החברה הכי טובה שלי זה לא שיש לנו שרשרת חברות או משהו
לא, יש לי כמה
לא