3 תשובות
מקוונים , הכי כיף ללמוד בפינה שאתה אוהב ולי אישית זה יותר קל וכיף ללמוד לבד ולא בכיתה הרועשת
מקוונים איך שהוא אני לומדת ככה יותר
הכוונה יותר מבינה ועושה עבודות
הכוונה יותר מבינה ועושה עבודות
פרונטליים. אני לא מצליח ללמוד שום דסר בשיעורים מקוונים
באותו הנושא: