7 תשובות
כן
כן
כל כך הגיוני
אני אוהב לשמוע ביטי הביטי
הגיוני, אצלי זה השיר של השמינייה
איזו סדרה לא ראית?
איזו סדרה לא ראית?
שואל השאלה:
שוברי גלים
שוברי גלים
יןאו אמאלה שוברי גלים זה השיר הכי יפה בעולם