6 תשובות
בערך שלוש ימים
אז כאילו להתעלף ולהתייבש אי אפשר בתוך שנייה מינימום של הליכה הרבה זמן בשבמש בלי לשתות
זה תלוי בבן אדם
אבל פחות או יותר יומיים שלושה
אבל את תרגישי מאוד עייפה ולא יהיו לך כוחות
מה זה נגמרו לי המים והאוכל?
איך לך מקום לקנןת או משהו?
לא רוצה סתם להגיד בשביל לסכן אותך אבל לדעתי מדפיק יום אחד בשביל להתעלף תלוי בבן אדם במערכת חיסון שלו וכו..
שואל השאלה:
אנחנו עושים מסלול ארוך של כמה ימים ברגל ועד העצירה הבאה נגמר לנו הציוד
אנונימית
וואי וואי זה עצירה של שעתיים בטח אבל אני בטוח שאתם לא תמותו:)