6 תשובות
תחנת דלק
האמת שאני באותה הסירה לפעמים אני נוסע למצוא מקום לאכול לפעמים אני נוסע לים ולפעמים באזורים בסביבה שיש לי זיכרון מהם עם זה מקום שגרתי בו זוגיות או לאיודע
אלי לעשן פייס עם בירה
סודוך, סיבוב על פול ווליום ואם אתן ממש ספונטניים רדו לטבריה
חח עד טבריה? אני זה שנוסע לשם פעם בשבוע וחוזר בלילה ותכלס כל יום שישי בשעה 01 בלילה שאני חוזר משם רק אתה המוזיקה האוטו והכוכבים וזה ההרגשה בין הטובות שיש
באותו הנושא: