6 תשובות
נראה לי סבבה לגמרי
תלוי מי שואלים. ואצלי הגובה לא מוריד בכלל אבל שלא תהייה יותר גבוהה ממני.
נדיר !
אני נגיד גם מטר שישים והייתי רןצה לגבוה אבל להיות בגובה הזה זה יתרון
יתרון
הרווחת
באותו הנושא: