6 תשובות
נראה לי סבבה לגמרי
תלוי מי שואלים. ואצלי הגובה לא מוריד בכלל אבל שלא תהייה יותר גבוהה ממני.
4AM
אני נגיד גם מטר שישים והייתי רןצה לגבוה אבל להיות בגובה הזה זה יתרון
יתרון
הרווחת