17 תשובות
לכי תעשי משהו עם הגוף ותתאמני וזה.
לכי על גרעון קלורי הכי טוב.
לכי על גרעון קלורי הכי טוב.
אנונימי
שואל השאלה:
אני עושה ספורט.
6 פעמים בשבוע.
ואני גם אוכלת ממש בריא.
אבל אין כל כך שינויים אצלי...
אני עושה ספורט.
6 פעמים בשבוע.
ואני גם אוכלת ממש בריא.
אבל אין כל כך שינויים אצלי...
אנונימית
אם תתמידי את תראי בסוף תוצאות לא להתייאש. וההיפך את צריכה לחשוב עד כמה מדהימה את שיש לך משמעת עצמית ואת אוכלת בריא ומתאמצת בשביל להרזות לא כמו כול הבנות האלה שלא עושות כלום בשביל זה.אני ממש מבינה כי גם אני ככה...אין לי מבנה גוף רזה ואם אני רוצה להיות רזה אני חייבת לשמור ולעשות ספורט אבל תסתכלי על זה בגישה חיובית שאת עושה טוב לגוף שלך שאת מרגילה אותו לאורח חיים בריא ונכון בלי קשר למשקל ולנראות חיצונית. את חייבת להתחיל להעריך את עצמך על הדברים הטובים והנפלאים שיש בך ולא להמעיט בערכם ולקחת אותם כמובנים מאליהם וזה יעלה לך את הבטחון ואת תחושת השמחה. אל תשווי את עצמך לאחרות כי כול אחד ומה שיש לו בחיים. תדעי לך שכמו שאת זאת הגרסה הכי טובה של עצמך. ובקשר לחברים אני בטוחה שעוד תמצאי את האלה שבאמת ראויים לך... תנסי אולי להתחבר לכאלה חדשים שלא חשבת עד עכשעו להתחבר איתם ואולי תופתעי לטובה מי יודע... וגם תעשי מידי פעם דברים שמעלים לך את המצב רוח כמו תחביבים מוסיקה שאת אוהבת:) הכול יהיה בסדר בעזרת ה' נשמה שלי את מיוחדת ומהממת פשוט את צריכה להכניס לך את זה לראש ולהאמין בכול הטוב שקיים בך והוא קיים ועוד איך
שואל השאלה:
איך אוכל להעריך את עצמי כשאני שונאת את עצמי?
אני באמת שונאת את עצמי, את המראה שלי, את הגוף שלי, את התכונות שיש לי, את מה שיש בי
איך אוכל להעריך את עצמי כשאני שונאת את עצמי?
אני באמת שונאת את עצמי, את המראה שלי, את הגוף שלי, את התכונות שיש לי, את מה שיש בי
אנונימית
ועוד משהו אל תחשבי ותתבאסי על כול הזמן שכביכול בזבזת ולא עשית בו כלום כי זה עוד יותר יכניס אותך לדיכי... לא משנה מה היה עכשיו דף חדש מלא מטיבציה וכוחות מחודשים וכוח רצון ענק! לכולם יש תקופות שמרגישים בהם כמו שתיארת אבל חשוב לצאת מהם ולהתחזק בראיית הטוב בעצמנו.ובקשר למתוק. תקשיבי בן אדם צריך מידי פעם להתפרק על מדהו טעים שיעשה לו טעים בפה ובלב. מותר מידי פעם לאכול שוקולד או פרוסת עוגה פשוט זה צריך להיעשות עם בקרה. ואחרי שאת אוכלת אל תרגישי אשמה כי לא עשית שום דבר רע זה מותר וביחס לאורח חיים היום יומי שאת עושה זה יותר מבסדר. ואת גם יכולה ךמצוא אולי דברים שיהיו לך מתוקים וטעימים וגם בריאים. כמו פירות ויוגורט. שייק פירות ויש מלא מתכונים של חטיפים יחסית בריאים שאת יכולה למצוא בכמויות בגוגל. ובאמת שאני אומרת לך שאפו ענק יש לך כוח רצון נדיר, בתור אחת שגם מתמודדת עם משקל ויודעת כמה זה קשה לשמור לאכול בריא ולעשות ספורט. אימלה באמת שאת צריכה לעוף על עצמך את מדהימה ❤❤❤
די חיים שלי אל תדברי ככה על עצמך. את קשוחה עם עצמך יתר על המידה. אני אבקש ממך משהו עכשיו יכול להיות שזה יהיה לך קשה אבל אני רוצה שתגידי 5 דברים טובים שאת אוהבת בעצמך. אופי/יופי. קדימה אני מחכה
שואל השאלה:
אני מתאמנת כבר חודש וחצי.
בפעם האחרונה, אני התאמנתי במשך ארבעה חודשים רצופים ואז לקחתי איזה הפסקה של חודשיים ואז חזרתי לעשות ספורט.
הספורט רק גורם לי לשנוא את עצמי, הגוף שלי עדיין לא יפה, את התוצאות בקושי רואים.
אם את התוצאות בקושי ראו אצלי אחרי 4 חודשים רצופים של אימוני כושר אז מה יהיה עכשיו? תוצאות שלא שוות כלום.
אוף, למה אין לי את הגנים של הילדות הרזות האלה, למה ה' החליט לקלל אותי לעד ולהשאיר אותי עם גנים גרועים ממש?!
למה?!
למה זה מה שמגיע לי?!
אני מתאמנת כבר חודש וחצי.
בפעם האחרונה, אני התאמנתי במשך ארבעה חודשים רצופים ואז לקחתי איזה הפסקה של חודשיים ואז חזרתי לעשות ספורט.
הספורט רק גורם לי לשנוא את עצמי, הגוף שלי עדיין לא יפה, את התוצאות בקושי רואים.
אם את התוצאות בקושי ראו אצלי אחרי 4 חודשים רצופים של אימוני כושר אז מה יהיה עכשיו? תוצאות שלא שוות כלום.
אוף, למה אין לי את הגנים של הילדות הרזות האלה, למה ה' החליט לקלל אותי לעד ולהשאיר אותי עם גנים גרועים ממש?!
למה?!
למה זה מה שמגיע לי?!
אנונימית
שואל השאלה:
אני אוהבת את הקול שלי בשירה, אני התחלתי לשיר עוד לפני שהתחלתי לדבר.
אני אוהבת את הכוח רצון שלי, שיש לי המון ממנו ושקשה לי לוותר על משהו שחשוב ושאני חייבת להתמיד בו.
אני אוהבת את הפס הקטן שבקושי רואים על הבטן שלי בגלל הספורט, הוא לא טבעי(הלוואי והוא היה).
אני לא אוהבת בי עוד שום דבר.
אשכרה שום דבר, מכל מה שיש בי, אין עוד שום דבר שאני אוהבת בעצמי ובגוף שלי.
אני אוהבת את הקול שלי בשירה, אני התחלתי לשיר עוד לפני שהתחלתי לדבר.
אני אוהבת את הכוח רצון שלי, שיש לי המון ממנו ושקשה לי לוותר על משהו שחשוב ושאני חייבת להתמיד בו.
אני אוהבת את הפס הקטן שבקושי רואים על הבטן שלי בגלל הספורט, הוא לא טבעי(הלוואי והוא היה).
אני לא אוהבת בי עוד שום דבר.
אשכרה שום דבר, מכל מה שיש בי, אין עוד שום דבר שאני אוהבת בעצמי ובגוף שלי.
אנונימית
שואל השאלה:
את פה????
את פה????
אנונימית
אני באמת בטוחה שאת מחמירה עם עצמך ושהגוף שלך מהמם. אני אגיד לך על עצמי אני בת 18 1.52 הירכיים שלי מלאות אין לי רווח ובשביל בטן שטוחה אני צריכה לשמור ולאכול בריא. אחרת היא תתנפח... עכשיו קורה לי לא פעם שאני מתבאסת ומסתכלת על אחרות שהן יותר גבוהות ממני עם מבנה רזה אבל אז אני אומרת לעצמי , שירה מה זה עוזר לך שאת משווה את עצמך לאחרות? זה מקדם בך משהו? כול אחד ומה שהוא קיבל בחיים ומי אמר שרק המבנה שלהן זה יפה? אני מיוחדת כמו שאני ומי שיאהב אותי בעתיד יאהב אותי ככה וזה מספיק לי. וגם זה שאני צריכה לעשות ספורט ולאכול בריא בשביל לא לעלות במשקל זה עוזר לי לנהל חיים בריאים, ספורו עוזר לתפקוד טוב של הלב ואכילה בריאה עוזרת למנוע מחלות כמו סכרת וכו... ואני אומרת לך שאם את תעשי את הספורט והאוכל הבריא מתוך מקון של אהבה עצמית -"אני אוהבת את עצמי ואת הגוף שלי ןאני רוצה להיטיב עמו ולכן אני עושה את זה" יהיה לך הרבה יותר קל וכיך ומוטיבציה להמשיך. תתרכזי בטוב שיש לך. ויש לך באמת הרבה וגם תזכרי שחיצוניות בסופו של דבר זה שולי... מה שחשוב באמת ואיתו ממשיכים הלאה זה הפנימיות והמידות. העולם הזה כול הזמן מכניס לנו לראש שהחיצוניות זה העיקר וככה צריך להראות... אבל מי אמר שזה נכון? יש דברים עמוקים יותר שבהם צריך להתעסק אל תתני לזה לגרום לך לא לאהוב את עצמך . כי את מפסידהאת עצמך! וחבל את נשמעת לי בנאדם מדהים. איכותי עם כוח רצון ענק שיכולה לטרוף את העולם. זה לא דבר של מה בכך ץעריכי את עצמך את כול דבר שאת עושה ועל כול צעד לעבר המטרות שלך וזה יתן לך כוח להמשיך לדבוק בהם
שואל השאלה:
אני רק בת 13.
אני שוקלת פאקי** 63 קילו.
אני נראית מכוערת והגוף שלי עוד יותר זוועה.
לפחות המשהו הזה שיש בי זה קול יפה שמרגש אנשים אחרים.
חוץ ממנו ומהכמה דברים הבודדים שאמרתי, אין בי עוד שום דבר...
אני רק בת 13.
אני שוקלת פאקי** 63 קילו.
אני נראית מכוערת והגוף שלי עוד יותר זוועה.
לפחות המשהו הזה שיש בי זה קול יפה שמרגש אנשים אחרים.
חוץ ממנו ומהכמה דברים הבודדים שאמרתי, אין בי עוד שום דבר...
אנונימית
אני בדיוק במצב שלךך אני מרגישה כל כך מכוערת ואין לי חברים ואין לי תחביבים ואין לי חיים ואני מנסה לחשוב חיובי אבל זה קשה.. פשוט תזכרי שאת לא לבד עוד הרבה אנשים מרגישים ככה
אמא אני בשוק עכשיו קראתי שכתבת בת כמה את וכמה את שוקלת וזה בדיוק כמוני אני גם בת 13 שוקלת בערך 63 ( זה עולה ויורד.. אבל בערך כן ) בקיצור אם בא לך לדבר בפרטי או משהו אני ממש אשמח כי את במצב שלי
שואל השאלה:
אני אשלח לך עכשיו הודעה
אני אשלח לך עכשיו הודעה
אנונימית
את רוצה שינוי ואת יודעת מה את רוצה אז תנסי למצוא דרכים לעשות את השינוי...;-)
שואל השאלה:
אני מנסה שהשינוי יקרה בכל דרך אפשרית, אבל כבר ממש נמאס לי.
כל פעם אני מנסה ומנסה וזה בקושי עובד.
בקושי פס פצפון על חלק מהבטן שלי יש לי.
וזהו בערך
אני מנסה שהשינוי יקרה בכל דרך אפשרית, אבל כבר ממש נמאס לי.
כל פעם אני מנסה ומנסה וזה בקושי עובד.
בקושי פס פצפון על חלק מהבטן שלי יש לי.
וזהו בערך
אנונימית
שואל השאלה:
זה פשוט כל כך מעצבן לראות אחרים שעשו את התהליך שאני עושה אפילו באותו הזמן שלי והם הרבה יותר התחטבו ממני.
זה פשוט כל כך מעצבן לראות אחרים שעשו את התהליך שאני עושה אפילו באותו הזמן שלי והם הרבה יותר התחטבו ממני.
אנונימית