7 תשובות
לכי לישון. תקומי מוקדם ותלמדי מה שאת מצליחה, מקסימום תעשי שליפים.
באיזה כיתה את? אולי אני אוכל לעזור לך
אין יותר מדי מה לעשות.. כנסי ל- tiktek ותקחי תשובות אם את בזום, ואחרי המבחן, לטובתך תלמדי את החומר כמו שצריך
same
להתחיל ללמוד
ללמןד .האופציה היחידה או שתעשי שליפים
נסי ללמוד כמה שתצליחי עכשיו נסיכה תנסי לקבל עובר זה תמיד עדיף על 0 בהצלחה נשמה טהורה מאמין בך
באותו הנושא: