6 תשובות
לדעתי הוא פשוט כמו אובמה
אנונימית
הוא לא נגד ישראל
אבל המפלגה שלו מלאה בכאלה
פשוט טראמפ היה ממש טוב לישראל וכל מה שטראמם בנה פה עכשיו ייהרס בגלל ביידן
אבל המפלגה שלו מלאה בכאלה
פשוט טראמפ היה ממש טוב לישראל וכל מה שטראמם בנה פה עכשיו ייהרס בגלל ביידן
אנונימי
עוד שאלה אחת ואני פורשת מסטיפס
(איך אני מאיימת כאילו שזה אכפת למישהו חחח)
(איך אני מאיימת כאילו שזה אכפת למישהו חחח)
חחח
ביידן תומך בישראל אבל הרבה פחות מטראמפ זה הכל.
זה לא תמיד שחור או לבן, הוא לא נגד ושונא אבל גם לא אוהב ותומך בלי גבול כמו טראמפ.
אנחנו נראה פחות תמיכה בישראל בהרבה דברים לדעתי, למשל אם ביידן היה נשיא בארבע שנים האחרונות אז הוא לא היה מכיר בירושלים כבירת ישראל ולא היה מעביר את השגרירות לירושלים, לא בטוח שהיה הסכמי שלום עם מדינות ערביות..
בוא נקווה שה2 מדינות זה לא באמת יקרה למרות שהוא חושב את זה.
זה לא תמיד שחור או לבן, הוא לא נגד ושונא אבל גם לא אוהב ותומך בלי גבול כמו טראמפ.
אנחנו נראה פחות תמיכה בישראל בהרבה דברים לדעתי, למשל אם ביידן היה נשיא בארבע שנים האחרונות אז הוא לא היה מכיר בירושלים כבירת ישראל ולא היה מעביר את השגרירות לירושלים, לא בטוח שהיה הסכמי שלום עם מדינות ערביות..
בוא נקווה שה2 מדינות זה לא באמת יקרה למרות שהוא חושב את זה.
אנונימית
הוא בעד שלום ובעד ראייה חברתית ושל רווחה. אין לו שום בעיה איתנו והוא רוצה לפייס.
באותו הנושא: