7 תשובות
יש המון דברים נוראיים שאי אפשר להשוות ביניהם אז לא יודעת
קשה להחליט אבל אונס ורצח
.
אנונימית
שואל השאלה:
^^^שיניתי את השאלה כי במחשבה שניה את צודקת, יש המון דברים נוראיים ואי אפשר להשוות.
^^^שיניתי את השאלה כי במחשבה שניה את צודקת, יש המון דברים נוראיים ואי אפשר להשוות.
אנונימית
אוקיי
אז לי?אממ
לא יודעת,לא נראה לי שחטפתי תכאפה עדיין ממישהו
אולי שברו לי את הלב?או המציאו עליי שמועות?
אז לי?אממ
לא יודעת,לא נראה לי שחטפתי תכאפה עדיין ממישהו
אולי שברו לי את הלב?או המציאו עליי שמועות?
הטרידו אותי
שואל השאלה:
^ היא רשמה את זה כי שאלתי מה הדבר הכי נורא שמישהו יכול לעשות ואז שיניתי את השאלה כי במחשבה שניה כל הדברים נוראיים ואין צורך להשוות בכלל
^ היא רשמה את זה כי שאלתי מה הדבר הכי נורא שמישהו יכול לעשות ואז שיניתי את השאלה כי במחשבה שניה כל הדברים נוראיים ואין צורך להשוות בכלל
אנונימית
באותו הנושא: