7 תשובות
שהלך עלינו
לא טוב !
ביידן הוא בעד מוסלמים!
שזה בסדר בחירה שלהם..
לא אוהבת את זה בכלל אבל לא מאמינה שיקרה משהו ממש נורא, יש גבול לכמה נזק יכול לקרות בארבע שנים
אנונימית
באסה שג'ו הישנוני ניצח