7 תשובות
קרה לי עם הכלב , בכיתי ימים שלמים מה שעזר לי זה פשוט לחשוב על דברים שמחים, להיפגש עם חברים ולהנות
זה באמת עצוב, אני מכירה את ההרגשה!! הזמן בעיקר עושה את שלו, תנסי לחשוב שהיא במקום טוב יותר. שנתת לה מה שיכולת, שהייתה לה איכות חיים טובה בזכותך
אוף אני מבינה אותך אני יודעת כמה זה קשה.. תנסי לא להסתגר בעצמך כמו שאני עשיתי, תנסי להיות עם אנשים תומכים וחברים
תבכי מלא ,תשתפי אנשים. קרה לי עם הכלבה שלי
וואו, אני כל כך מצטערת בשבילך. יש לי חתול, ואני לא מסוגלת לדמיין אותו מת. זה קשה, זה מאוד קשה, לאבד ככה חברה. בת משפחה אפילו.
כשמתה לי חית המחמד, לא הפסקתי לבכות. כשהזכירו את השם שלה, כשהזכירו את החיה שהיא, כשהזכירו חוויות שלנו ביחד, כשראיתי תמונות... ולצערי אין הרבה תמונות.

בכיתי, ובכיתי, זה היה לי עצוב כל כך. חשבתי שאני לעולם לא אתגבר על האבידה הנוראית הזאת.
למשך כמה חודשים הייתי מאוד שבירה, בכיתי כל פעם כשרמזו לגביה, זה היה באמת נורא.
אני יודעת שמה שאני אגיד לא יחדש לך - אבל הזמן מרפא הכל. מניסיון.
תחשבי שעכשיו היא במקום טוב יותר, שמחה לה בגן עדן לחתולים מלא בחוטי צמר ועכברי צעצוע.
אני יודעת שזה לא יעודד אותך.
זה שהיא לא סובלת לא אומר שתפסיקי להתגעגע אליה, לקוות שאולי - רק אולי - היא תופיע פתאום ותשכב לידך על המיטה.

זה מאוד קשה.
ואת תראי איזה מצב רוח רע יהיה לך.
אבל אחרי כמה זמן זה יעבור. מניסיון. את תשלימי עם העובדה ש...שהיא כבר לא איתך.

מחר, תנסי להעסיק את עצמך בדברים אחרים. אל תרשי לעצמך לשקוע במחשבות עליה - זה יעציב אותך מאוד.

משתתפת בצערך יותר ממה שאני יכולה להסביר, תמיד כאן בפרטי ❤
שואל השאלה:
תודה רבה
אנונימית
אוי.
צר לי כל כך.
שולחת לך חיבוקים.
מאמינה שכעת טוב לו בגן העדן.
לוקח זמן לעכל את הפרידה ממנו .
הבכי משחרר , וטוב להוציא את הכאב.
באמת צר לי. מקווה שתתאוששי.
בעתיד הרחוק, יעזור לך אם תאמצי גור חדש ושובב .