4 תשובות
כן אותי זה מעצבן.
אני נותנת מחמאה, אפשר פשוט להגיד תודה.
מה את לא
לא הבנתי מה הכוונה
שלא אומרים תודה?
זה יותר מעציב והייתי שואלת למה הוא חושב שלא.כמובן שאני אבחין בין מישהו שבאמת לא מרגיש יפה לבין אחד שמנסה להוציא מחמאות בכוח.
חח... אני אומרת את זה כול הזמן
כי זה מה שאני חושבת ואני חושבת שאני לא יפה ....