5 תשובות
הם כנראה חושבים ככה כי הם רגילים לראות רק בנות עם לק והם לא מוכנים לקבל דברים חדשים.. אני אישית חושבת שזה ממש יפה.
כעיקרון, אני מניחה שבגלל גבריות רעילה.
הם יותר גבריים מגברים שלא שמים לק
הם כל כך בטוחים בגבריות שלהם שהם שמים זין על מה שחושבים עליהם
את צודקת,הם הכי גבריים כי הם עושים דברים שהם אוהבים ולא אכפת להם מה אנשים עם חשיבה ישנה חושבים
כי מי שכותב את זה לא גברי בעצמו, מחפש לרדת על אנשים..
כי זה לא גברי זה נשי מה לעשות לק זה של בנות

יאללה מוכנה למינוסים