42 תשובות
לסנטר כזה
סנטר בערך
עשר סמ זה כלום, אתם תהיו פחות או יותר באותו הגובה.
אפילו לאף נראלי
בערך לסוף של האף כזה
דר דאדי זה לא נכון אני מכיר מישהי כזאת היא מגיעה לי לחזה זה ממש לא אותו גובה
אנונימי
אם היא מגיעה לך לחזה היא נמוכה ממך ביותר מ10 סמ.
לא יודע אבל זה ממש לא נראה אותו גובה
אנונימי
סבבה, אז ההפרש הוא יותר מעשר סמ.
אבל גם הפרש של 10 סמ לא נראה קרוב במיוחד הוא יראה גבוה ממך בדי הרבה
אנונימי
לא, יצאתי עם מישהי שנמוכה ממני ב20 סמ והיא הגיעה לי לחזה/ צוואר, 10 סמ זה אכן נראה קרוב, מנסיון.
זה הבדל מספיק גבוה אל תעלה להן את הציפיות אחרי זה אחיך הנמוכים ימצאו את עצמם לבד
אנונימי
מתנצל בפניי אחיי הנמוכים, אבל אין טעם להסתיר את ההבדל.
אני לדוגמא אוהב הבדל באמת מורגש, בגלל זה אני יוצא עם בנות שנמוכות ממני ב40 סמ, אני אומר לך- עשר זה לא מורגש, גבוה או נמוך.
אני לדוגמא אוהב הבדל באמת מורגש, בגלל זה אני יוצא עם בנות שנמוכות ממני ב40 סמ, אני אומר לך- עשר זה לא מורגש, גבוה או נמוך.
שואל השאלה:
מעניין אותי באיזה גובה אתה ד"ר שאתה אומר שאתה יוצא עם בנות שנמוכות ממך ב40 סמ כי רוב הבנות פה הן 1.58-1.70 ובקושי תמצא פה 1.55 ומטה וזה לא הגיוני שאתה 2 מטר
מעניין אותי באיזה גובה אתה ד"ר שאתה אומר שאתה יוצא עם בנות שנמוכות ממך ב40 סמ כי רוב הבנות פה הן 1.58-1.70 ובקושי תמצא פה 1.55 ומטה וזה לא הגיוני שאתה 2 מטר
אנונימית
שואל השאלה:
ודרך אגב הבדל מורגש זה מ15 ס"מ ומעלה
ודרך אגב הבדל מורגש זה מ15 ס"מ ומעלה
אנונימית
אני 1.87/8 ואני יוצא עם בנות 1.45-1.50
מה אכפת לך מהגובה של הבן זוג שלך אם את אוהבת אותו מה זה משנה הגובה שי להיות שיטחית לא היית רוצה שהוא ישאל פה שאלות עם המשקל שלך נכון?
אנונימי
למה אתה תוקף?
את מדברת שטויות אנשים שנמוכים ממני ב10 סמ מרגישים מאוד. די להיות שיטחית הוא גבוה ממך ב10 סמ מה לא טוב לך עכשמו?
אנונימי
אחי 10 סמ זה לא מורגש תפנים את זה כבר סאמק
כי נמאס לי מהבנות השיטחיות שרק רוצות שיגידו עליהן מהצד שהן יצאו עם גבוה
אנונימי
טוב זה לא מורגש אז בהצלחה לכל הבנול לחפש גברים מטר 90 שיסתכלו לכיוון שלהן
אנונימי
זה עניין שלהן אם הן ימצאו או לא, זה מה שהן רוצות, עדיין אין לך סיבה להתעצבן.
שואל השאלה:
א. אין לי בן זוג אני שואלת את זה בשביל ידיד שלי. וב.מה הבעיה בלשאול בערך עד לאיפה אני מגיעה לו? זה מסקרנות. ג. הוא לא יודע את המשקל שלי ואני לא את שלו ואנחנו גם לא צריכים את זה מן הסתם. ד. זה כמו שבנים מעדיפים מישהי רזה עם חזה ותחת גדולים. אז חלק מאוד גדול נמשכות לגברים שיותר גבוהים מהן אפילו אם זה בטיפה. וה. אני לא שטחית
א. אין לי בן זוג אני שואלת את זה בשביל ידיד שלי. וב.מה הבעיה בלשאול בערך עד לאיפה אני מגיעה לו? זה מסקרנות. ג. הוא לא יודע את המשקל שלי ואני לא את שלו ואנחנו גם לא צריכים את זה מן הסתם. ד. זה כמו שבנים מעדיפים מישהי רזה עם חזה ותחת גדולים. אז חלק מאוד גדול נמשכות לגברים שיותר גבוהים מהן אפילו אם זה בטיפה. וה. אני לא שטחית
אנונימית
אם זה מה שאת עושה שואלת פה לאן את מגיע לו כנראה שאת כן אם היו שואלים פה על משקל או חזה זה היה שונה כי ככה זה בנות זה נורא ושיטחי רק כשזה בכיוון ההפוך מקווה שיש בנות נומאליות במדינה הזאת ולא כולן כמוך. יום טוב
אנונימי
ב. אין בזה בעיה.
ג. נכון.
ד. לא כולם, אבל צודקת.
ה. זה כמו שיגידו שאני שטחי כי אני אוהב בנות שהן ממש סאבמיסיב, זה נטו עניין של טייפ והעדפה, אף אחד לא יכול להתלונן אלינו על זה, זה עניין שלנו אם נמצא אנשים כאלה או לא.
ג. נכון.
ד. לא כולם, אבל צודקת.
ה. זה כמו שיגידו שאני שטחי כי אני אוהב בנות שהן ממש סאבמיסיב, זה נטו עניין של טייפ והעדפה, אף אחד לא יכול להתלונן אלינו על זה, זה עניין שלנו אם נמצא אנשים כאלה או לא.
שואל השאלה:
תגיד אנונימי אני פניתי אלייך? התכוונתי לד"ר שאומר שהוא יוצא עם בנות 1.45-1.50 כדי שירגיש הבדל ממש מורגש בגובה. אז אני אומרת לו שהוא לא חייב לצאת רק עם כל כך נמוכות אלא גם עם ממוצעות כמוני וכמו עוד בנות כי כתבתי שהבדל מורגש ממש באמת זה מ15 ס"מ אז בגלל שהוא 1.85+ הוא יכול לצאת עם 1.70 והוא עדיין ירגיש הבדל גובה משמעותי.
אז תסביר לי למה אתה תוקף אותי?
תגיד אנונימי אני פניתי אלייך? התכוונתי לד"ר שאומר שהוא יוצא עם בנות 1.45-1.50 כדי שירגיש הבדל ממש מורגש בגובה. אז אני אומרת לו שהוא לא חייב לצאת רק עם כל כך נמוכות אלא גם עם ממוצעות כמוני וכמו עוד בנות כי כתבתי שהבדל מורגש ממש באמת זה מ15 ס"מ אז בגלל שהוא 1.85+ הוא יכול לצאת עם 1.70 והוא עדיין ירגיש הבדל גובה משמעותי.
אז תסביר לי למה אתה תוקף אותי?
אנונימית
לא אכפת לי מזה אכפת לי שכל הבנותפה בוכות שגברים אוהבין נמוכות עם חזה גדול אבל אז אומרות דברים כאלה
אנונימי
ואת יכולה לצאת גם עם גברים 1.70 כי את לא גבוה אז? מישהו אומר לל מה לעשות
אנונימי
תנו להיות גמד ממורמר מה אתם רוצים
אנונימי
אגב אנונימית, אני יודע, אני פשוט ממש אוהב אתכן קטנות, אני שוקל פי שתיים וחצי מהאקסית שלי שהגובה שלה היה 1.46, זה מה שאני אוהב, לא אוהב 1.70.
חחח הצורה שבה ביקשת שנרד ממך
קיבלת אחי
קיבלת אחי
איפה אתה מוצא כאלה נמוכות. זה הגובה הכי יפה
אנונימי
שואל השאלה:
קודם כל בנות בוכות בגלל שיש בנים שנמשכים רק לחזה גדול ושאי אפשר לעשות שום דבר כמו ספורט או דברים כאלה כדי להגדיל אותו, זה הכל גנטיקה ואיך שאתה נולד. אי אפשר להגדיל את החזה חוץ מלעשות ניתוחים שעולים ים כסף. על שרירים וקוביות אפשר לעבוד. על חזה גדול אי אפשר זה איך שאתה נולד עם זה. ולמשל אפשר לגבוה בעזרת ספורט ולישון הרבה ומתיחות קצת ודברים כאלה ולאכול בריא ונכון.
קודם כל בנות בוכות בגלל שיש בנים שנמשכים רק לחזה גדול ושאי אפשר לעשות שום דבר כמו ספורט או דברים כאלה כדי להגדיל אותו, זה הכל גנטיקה ואיך שאתה נולד. אי אפשר להגדיל את החזה חוץ מלעשות ניתוחים שעולים ים כסף. על שרירים וקוביות אפשר לעבוד. על חזה גדול אי אפשר זה איך שאתה נולד עם זה. ולמשל אפשר לגבוה בעזרת ספורט ולישון הרבה ומתיחות קצת ודברים כאלה ולאכול בריא ונכון.
אנונימית
שואל השאלה:
אוף אני מרגישה לא רצויה פתאום:( חחח
אוף אני מרגישה לא רצויה פתאום:( חחח
אנונימית
אתה ממש לא יכול לגבוה אל תדברי שטויות בנות אוהבות גבוהים משהו שנמוך לא יכול לשנות וגברים אוהבים חזה גדול משהו שאישה לא יכולה לשנות מה הבעיה
אנונימי
אני בקושי מוצא, זאת הבעיה בלרצות מישהי 1.45 או שמישהי תחפש גבר איכותי ב1.95.
לא את מטר 64 זה גובה ממש יפה יכול להיות שמטר 40 זה קצת מוגזם
אנונימי
אגב אחי שמע יש בנות שלא מפריע להן/ ה הטייפ שלהן- נמוכים.
אגב אנונימית
אני לדוגמא, בשיא הכנות אוהב חזה קטן וישבן קטן.
אגב אנונימית
אני לדוגמא, בשיא הכנות אוהב חזה קטן וישבן קטן.
כן הגובה שלך באמת יפה, מטר ארבעים זה באמת מוגזם, אני יודע.
וסתם שתדעי, אם אני יוצא עם מישהי 1.60 והיא חמודה רצח, לא יהיה אכפת לי מזה שהיא לא ממש ממש נמוכה.
וסתם שתדעי, אם אני יוצא עם מישהי 1.60 והיא חמודה רצח, לא יהיה אכפת לי מזה שהיא לא ממש ממש נמוכה.
שמע גם לי ממש לא אכפת מחזה בשום צורה אני סתם מדבר על כאלה שזה מה שהם אוהבים
אנונימי
לא אחי זה לא שלא אכפת לי, אני אשכרה לא אוהב חזה גדול וישבן גדול, לא נמשך.
באותו הנושא: