3 תשובות
ממליצה על קסטרו יש להם דברים ממש יפים ו 25% הנחה על כל האתר עכשיו.מזמינה מהם הרבה. איכות טובה, והם נשמרים מצויין בכביסה, לא כמו הבגדים באתרים הסינים.
שואל השאלה:
חוץ משיין, שם כבר חרשתי הכל.
אנונימי
בשיין וואלה יש אחלה דברים