4 תשובות
יש לזה 19 עונות ואנשים רואים את זה פאק אין לאנשים חיים
אני בעונה 19 ואני רואה את זה כי אין לי חיים :)
החיים שלהן ממש מעניינים וזה בעיקרון מעביר את הזמן
חחח קשה להסבירר זה פשוט ממכר ויש להם חיים ממש מעניינים תאמת
אנונימית