11 תשובות
ניקלבק the fray נירוונה... יש עוד להקות רבות וטובות... אפשר להכנס דרך קישורים בצד ביוטיוב מהלקות שכבר אמרתי
יאללה רווק:)
אני הכי אוהבת את:
30 seconds to mars
papa roach!
bullet for my valentine
simple plan
green day
אם תרצי עוד תגידי לי:)
אני הכי אוהבת את:
30 seconds to mars
papa roach!
bullet for my valentine
simple plan
green day
אם תרצי עוד תגידי לי:)
שואל השאלה:
טינקסי:d
טינקסי:d
simple plan
linkin park
my chemical romance
lostprophets
panic at the disco
fall out boy
bullet for my valentinein
טוקיו הוטל -הם גרמנים אבל
muse
coldplay
linkin park
my chemical romance
lostprophets
panic at the disco
fall out boy
bullet for my valentinein
טוקיו הוטל -הם גרמנים אבל
muse
coldplay
some girl who loves rock !
שואל השאלה:
אני שומעת רמשטיין יש להם שירים רק בנצית
אני שומעת רמשטיין יש להם שירים רק בנצית
green day ו- paramore
= )
= )
shinedown
within temptation
within temptation
שואל השאלה:
הנה זה רמשטיין
הנה זה רמשטיין
קישורים מצורפים:
האהובות עלי:
green day
simple plan
linkin park
parmore
מקווה שעזרתי:)
green day
simple plan
linkin park
parmore
מקווה שעזרתי:)
שואל השאלה:
תודה לכולם:*
תודה לכולם:*
system of a down
aerosmith
orphand land
guns n' roses
led zepelin
ואני מבין בלהקות
רוק כבד שולט!
aerosmith
orphand land
guns n' roses
led zepelin
ואני מבין בלהקות
רוק כבד שולט!
רון בוסני
באותו הנושא: