11 תשובות
ניקלבק the fray נירוונה... יש עוד להקות רבות וטובות... אפשר להכנס דרך קישורים בצד ביוטיוב מהלקות שכבר אמרתי
יאללה רווק:)
אני הכי אוהבת את:
30 seconds to mars
papa roach!
bullet for my valentine
simple plan
green day

אם תרצי עוד תגידי לי:)
שואל השאלה:
טינקסי:d
simple plan
linkin park
my chemical romance
lostprophets
panic at the disco
fall out boy
bullet for my valentinein
טוקיו הוטל -הם גרמנים אבל
muse
coldplay
some girl who loves rock !
שואל השאלה:
אני שומעת רמשטיין יש להם שירים רק בנצית
green day ו- paramore


= )
shinedown

within temptation
שואל השאלה:
הנה זה רמשטיין
האהובות עלי:
green day
simple plan
linkin park
parmore

מקווה שעזרתי:)
שואל השאלה:
תודה לכולם:*
system of a down

aerosmith

orphand land

guns n' roses

led zepelin

ואני מבין בלהקות

רוק כבד שולט!
רון בוסני