27 תשובות
נגד
אהובים תודה על המינוסים ❤
הרגע הזה שגם אני עושה לעצמי מינוס טוב נו יאללה אמיגוס אם אתם עוקפים את השיא שלי אתם מלכים השיא שלי זה 27 מינוסים
וואי וואי נשמות הצלחתם יא אלופים יאללה תמשיכו אני רוצה מלא מינוסים!
אהובים תודה על המינוסים ❤
הרגע הזה שגם אני עושה לעצמי מינוס טוב נו יאללה אמיגוס אם אתם עוקפים את השיא שלי אתם מלכים השיא שלי זה 27 מינוסים
וואי וואי נשמות הצלחתם יא אלופים יאללה תמשיכו אני רוצה מלא מינוסים!
הוא פחות אוהב אותהו מאשר טראמפ נגיד ככה..
נראה יותר גרוע מאובמה
נראה יותר גרוע מאובמה
בעד, הוא ציוני.
להיות בעד מדינה פליסטינאית זה לא להיות אנטי ציוני, אפילו בנט ושאר חבריו בימין בעד.
להיות בעד מדינה פליסטינאית זה לא להיות אנטי ציוני, אפילו בנט ושאר חבריו בימין בעד.
הוא נגדנו, אבל הוא לא קיצוני
כשהוא היה הסגן נשיא של ברק אובמה הוא בא לביקור בישראל והתעצבן כי באותו הזמן אושרה בנייה ישראלית במזרח ירושלים והוא אמר שזה "משפיל את אמריקה",
הוא אמר שהוא יחזור להסכם הגרעין של איראן שאנחנו יודעים שאיראן רוצה פצצה גרעינית כדי לזרוק עלינו.
הוא לא בעדנו בכלל
הוא אמר שהוא יחזור להסכם הגרעין של איראן שאנחנו יודעים שאיראן רוצה פצצה גרעינית כדי לזרוק עלינו.
הוא לא בעדנו בכלל
לא בעדנו
הוא לא נגד. הוא גם לא בעד. הוא כן תומך בערבים אבל לא בעד לפגוע בנו. הבעיה המרכזית זה החברים במפלגה שלו, שחלק מאוד גדול אנטישמים מוצהרים ואפילו חלקם חברים בארגון הבי די אס
תומר- בנט ושאר חבריו ממש לא בעד מדינה פלשתינית חח מדינה פלשתינית תשמיד את ישראל כי זה יתן להם לגיטימציה לבצע פה פיגועי טרור, לשלוח טילים ולהתחיל איתנו מלחמה כמו שהיה בהסכמי אוסלו כשהמציאו את הרשות הפלשתינית ונתנו להם עצמאות מלאה ביהודה ושומרון, האיזור הזה מלא בארגוני טרור ורוצחים והם בעצמם בחרו בצורה דמוקרטית את חמאס שישלוט עליהם, אבל אבו מאזן התנגד לרדת מהשלטון והוא דיקטטור, רקטות על מרכז הארץ כמו שזורקים על רצועת עזה ומדינת ישראל לא תתפקד בכלל ותהרס. חוץ מזה שאין להם זכות לגנוב לנו אדמות כי הם היגרו לשם לפני 100 שנה וטבחו ביהודים ואז להמציא לאום מזויף ולעשות שם מדינה, זה הכי אנטי ציוני שיש
בחורה באדום- את בכלל לא מכירה את ההסכם, אין דרך לפקח עליהם וההסכם ממש לא מכיל דרכים לפקח עליהם, כל המטרה של ההסכם זה לתת להם את האפשרות והיכולת לפתח פצצה גרעינית שהם מפנטזים לזרוק אותה על ישראל.
זה ממש לא נכון שהוא רוצה להמשיך את ההסכם בגלל המצב הכלכלי הקשה באיראן, השלטון באיראן מבזבז את כל הכסף שלו לתשלום משכורת לחיילי חיזבאללה וכל המיליציות שלו במזרח התיכון ולכלי נשק, הם לא מביאים את הכסף הזה לאזרחים, חייל חיזבאללה מרוויח 1800 דולר בחודש וזה הרבה יותר מרופא במשרה ציבורית באיראן. ומן הסתם כאשר איראן תזרים יותר כסף לחיזבאללה בגלל הסרת הסנקציות חיזבאללה הולך להתעצם והיא יהווה איום עלינו
זה ממש לא נכון שהוא רוצה להמשיך את ההסכם בגלל המצב הכלכלי הקשה באיראן, השלטון באיראן מבזבז את כל הכסף שלו לתשלום משכורת לחיילי חיזבאללה וכל המיליציות שלו במזרח התיכון ולכלי נשק, הם לא מביאים את הכסף הזה לאזרחים, חייל חיזבאללה מרוויח 1800 דולר בחודש וזה הרבה יותר מרופא במשרה ציבורית באיראן. ומן הסתם כאשר איראן תזרים יותר כסף לחיזבאללה בגלל הסרת הסנקציות חיזבאללה הולך להתעצם והיא יהווה איום עלינו
הוא בעד
לא בעד ולא נגד הוא פשוט לא שם עלינו
אנונימית
ביידן אוהבת את ישראל אבל לא ישראל שאת מכירה, הוא בעד לעשות שתי מדינות , ישראל ופלסטין ולקחת שטחים מישראל ולהפוך את זה לפלסטין, לגרש אזרחים ישראלים יהודים מהבית שלהם ולהפוך את ירושלים לבירת פלסטין
על מה מינוסים יזונןת אמרתי עובדות שאתם מפחדים לשמוע
על מה מינוסים יזונןת אמרתי עובדות שאתם מפחדים לשמוע
הוא פחות מסכים עם הממשלה הנוכחית שלנו מטראמפ, אבל זה ממשלה גרועה ולכן הוא טוב גם לישראל
הוא לא נגד ישראל אבל גם לא קיצוני נגד פלסטין כמו טראמפ, להפך. בקיצור בואי נגיד שהוא לא יאהב אותנו כמו טראמפ.
בעד ישראל.
יש הבדל בינו לבין טראמפ ביחס לישראל אבל לא משמעותי, להזכירכם טראמפ גם תומך במדינה פלסטינית ובחלוקת ירושלים במסגרת תוכנית המאה.
יש הבדל בינו לבין טראמפ ביחס לישראל אבל לא משמעותי, להזכירכם טראמפ גם תומך במדינה פלסטינית ובחלוקת ירושלים במסגרת תוכנית המאה.
בעד.
אנטישמי
הוא ציוני ואוהב ישראל , טראמפ הרבה יותר תומך בנו מביידן אבל טראמפ הוא הנשיא הכי פרו ישראלי שהיה .
הוא בעד ישראל!!,והוא מאוד אוהב אותה,והוא אמר שאם ישראל לא הייתה קיימת הוא היה מקים אותה!,הוא ציוני!
נגד, הוא היה הסגן של ברק אובמה, ובטח כמו שכולכם יודעים, אובמה שנא אותנו ממש, עשה הכל נגדנו.
אומרים שהוא נגד אני לא יודעת לא חקרתי את זה לעומק
אני קורא את התגובות פה ואני פשוט בשוק מכם.
תגידו אתם רציניים?
ארצות הברית היא בעלת ברית עם ישראל
עם כל הכבוד ביידן לא עומד לעשות מה שבאלו ככה דאל תדאגו לא יקרה לנו כלום רק עדיף שנהיה עם טראמפ כי טראמפ יותא אוהב אותנו
תגידו אתם רציניים?
ארצות הברית היא בעלת ברית עם ישראל
עם כל הכבוד ביידן לא עומד לעשות מה שבאלו ככה דאל תדאגו לא יקרה לנו כלום רק עדיף שנהיה עם טראמפ כי טראמפ יותא אוהב אותנו
הוא לא נגד אנשים סתם מעצבנים
אני לא מבינה את המינוסים האלה שאשכרה הוא באמת נגדנו ,לתמוך במדינת אויב שלנו ועוד לדבר על הסכם הגרעין ולקחת חלק בזה זה ממש לא טוב בשבילנו , איפה פה הוא לטובתנו?
והוא יכול להגיד שהוא אוהב ושהוא ציוני ומה שהוא רוצה בפועל הוא תומך בהסכם גרעין עם איראן שבשנייה יכולה להתפוצץ מלחמה
והוא יכול להגיד שהוא אוהב ושהוא ציוני ומה שהוא רוצה בפועל הוא תומך בהסכם גרעין עם איראן שבשנייה יכולה להתפוצץ מלחמה
רק אוסיף שביידן לא פחות "גרוע" מטראמפ, יש לו תיקים על אונס ועוד שיט.
הוא שונא אותנו הוא אמר שהוא מוריד את החרם מכל המדינות שנגד ישראל ושם על כל המדינות שבעד והוא אמר שהוא יתרום לאיראן כסף וטילים
הוא בעד.
באותו הנושא: