התחברות הרשמה

הגיוני להתאהב דרך הטלפון?

6 בנובמבר 2020, 14:02
התאהבותהתחלותחיזור נעוריםהתכתבות    
5 תשובות
כמובן
R
Regina George 01
כן
@
@ MEH
ברור
The real slim shady
כן באופי
ה
הכי יפה שקמה משנצ
כן. אישיות ואינטלגנציה זה דבר שאפשר לראות בבן אדם דרך שיחה ווירטואלית.
4
4AM
באותו הנושא:
הגיוני להתאהב במישהו רק דרך התכתבויות?
הגיוני להתאהב גם כשאני לא מוכן לזוגיות??
הגיוני להתאהב רק מלהתכתב? (ולא נפגשנו בחיים)
זה הגיוני שאני נותנת לעצמי להתאהב בחתיכים אבל אם זה סתם מישהו אז אני לא רוצה?
זה הגיוני להתאהב ממש בשחקן של סדרת נטפליקס ?
הגיוני להתאהב באדם שבחיים לא ראיתם ?
אתם חושבים שזה הגיוני להתאהב דרך הטלפון?קרה לכם?
הגיוני להתאהב במישהי שהיא לא הטעם שלי מבחינת יופי?
זה הגיוני להתאהב במישהו מסטיפס?
זה הגיוני להתאהב במישהו ש..
הגיוני להתאהב במישהו אחרי הפעם הראשונה שפוגשים אותו ?